evelinaakarlssons

Direktlänk till inlägg 9 januari 2016

Ny blogg, nytt liv, typ.

Av Evelina Karlsson - 9 januari 2016 12:08

Hejsan! Kände att mina gamla bloggar alltid har spårat ur och att jag aldrig har skrivit där och om

jag har gjort det så har det inte varit någonting intressant. Jag kommer att försöka hålla igång denna

bloggen så gott jag kan och jag kommer skriva mycket om mitt liv, min vardag. Det kommer

att komma upp en del foton och en del musik för det är någonting jag brinner för.

Jag kommer också att börja med en 30 dagars planering idag som kommer ut lite senare!

Här får ni 25 frågor som handlar om mig för att lära känna mig lite bättre.


Vilket är hela ditt namn? Evelina Anna Karlsson

Hur gammal är du? 18 år gammal, född den 28 mars 1997.

Vilket är ditt favoritämne i skolan? Skapande verksamhet (jag går barn- och fritidsprogrammet)

Vilken är din favoritdrink? Rosa pantern (alkohol) eller cider. Annars är det nog hallonsoda.

Vad är din favoritmaträtt? Skulle nog säga tacos eller fläskfilé och potatisgratäng.

Vad är det sista du köpte? Biobiljetter och popcorn till mig och min pojkvän igår.

Vilken är din favoritbok? Sommaren jag blev vacker, ngen sommar utan dig & Sommar förevigt (skriven av Jenny Han).

Vad har du för favoritfärg? Turkos, svart & vit.

Har du några husdjur? Inga just nu, min katt flyttade med brorsan för ett tag sedan.

Vilken är din favoritparfym? Britney Spears parfym ''Fantasy''.

Vilken är din favoritsemester? Jag skulle nog vilja säga Thailand 2010, när jag var nästan 13 år.

Är du gift? Nej, men jag längtar tills jag & min pojkvän kommer till den stunden!

Talar du något annat språk? Talar engelska och lite spanska.

Hur många syskon har du? 3 storebröder varav en är död, och en fosterbror som jag säger är min riktiga bror.

Vilken är din favoritbutik? H&M, BikBok, Junkyard.se

Har du något favoritband?One direction helt klart.

När grät du sist & varför? Gråter jämt, alldeles nyss för jag saknar min pojkvän.

Vilken är din favoritlåt just nu? Antingen ''Vem får kyssa ditt öra nu'' av Erik Henebratt eller ''Jävla kul ikväll'' av Vapenbröder.

Vem är din bästa vän? Min pojkvän Oscar, Lina, Moa, Rebecka, Emmie.

Vad har du för favoritfilm? Har ingen särskild, skräckfilmer eller serier som The vampire diaries.

Vad är ditt stjärntecken? Vädur.

Vad för mobiltelefon har du? Iphone 6S.

Hur lång är du? 1,60 ungefär.

Kan du laga mat? Ja det kan jag hyfsat men det händer inte så ofta.

Nämn 3 bra egenskaper om dig själv och en dålig Vänder på det. Jag är för känslig, perfektionist & mitt temperament är inte att leka med. En bra sak är att jag är snäll och bryr mig om andra.



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Evelina Karlsson - 6 juli 2016 00:51

Jobbar ännu ett nattpass och jag vill seriöst dö. Jag hatar att sova borta där jag inte trivs och det gör jag verkligen inte här. Att vara så låst på ett ställe ger mig panik. Bråkat med pojkvännen alldeles nyss dessutom.. Hade tänkt gå o lägga mig r...

Av Evelina Karlsson - 27 juni 2016 19:28

Hallå! Inte bloggat på 11 dagar men har inte haft mycket att skriva om så jag tar ett inlägg idag om vad som hänt under dessa 11 dagar! Först o främst så har jag jobbat, ytterligare ett nattpass efter förra inlägget. Gick mycket bättre den andra gång...

Av Evelina Karlsson - 16 juni 2016 23:11

Godkväll, här är jag tillbaka igen efter sisådär ganska många månader men bättre sent än aldrig. Får se hur det går denna gången med bloggandet men mitt psyke är betydligt bättre idag än sist jag bloggade men det är ännu inte på topp. Just ikväll job...

Av Evelina Karlsson - 24 januari 2016 12:00


Tog bilder från 2014 eftersom 2016 nyss har startat. Var blond på den tiden och dessutom min naturliga hårfärg som jag haft sedan jag var liten :)     ...

Av Evelina Karlsson - 23 januari 2016 23:04

Hej, förlåt att jag inte varit så aktiv men jag har bestämt att ta en paus lite med bloggen fastän jag vet att jag inte hållt på så länge med den men jag mår inte bra alls psykiskt och jag orkar inte tänka på mer än jag redan har att tänka på. ...

Ovido - Quiz & Flashcards