evelinaakarlssons

Direktlänk till inlägg 16 juni 2016

I'm back !

Av Evelina Karlsson - 16 juni 2016 23:11

Godkväll, här är jag tillbaka igen efter sisådär ganska många månader men bättre sent än aldrig. Får se hur det går denna gången med bloggandet men mitt psyke är betydligt bättre idag än sist jag bloggade men det är ännu inte på topp. Just ikväll jobbar jag natten och är på väg att krypa i säng. Det har hänt mycket & en hel del tårar har fällts ikväll och de slutar aldrig komma. Jag hoppas nu helt enkelt på att jag somnar snart & vaknar upp imorgon & att inget jobbigt händer under 1,5 timme på morgonen innan jag slutar. Imorgon är det dessutom fredag & än har jag inga planer men hoppas att det händer något roligt efter 2 jobbdagar och i väntan på nästa pass som är på tisdag. Saknar min pojke som om några timmar ligger hemma hos mig i min säng, ensam, medan jag ligger här på jobbet, alldeles för mig själv. Tur jag har hans tröja o mysa med som luktar honom i alla fall. Ska försöka börja uppdatera så mycket jag kan, men endast de dagar då jag känner att jag har något att skriva om så det inte blir fler sådana här tråkiga ointressanta och obetydelsefulla inlägg :) !

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Evelina Karlsson - 6 juli 2016 00:51

Jobbar ännu ett nattpass och jag vill seriöst dö. Jag hatar att sova borta där jag inte trivs och det gör jag verkligen inte här. Att vara så låst på ett ställe ger mig panik. Bråkat med pojkvännen alldeles nyss dessutom.. Hade tänkt gå o lägga mig r...

Av Evelina Karlsson - 27 juni 2016 19:28

Hallå! Inte bloggat på 11 dagar men har inte haft mycket att skriva om så jag tar ett inlägg idag om vad som hänt under dessa 11 dagar! Först o främst så har jag jobbat, ytterligare ett nattpass efter förra inlägget. Gick mycket bättre den andra gång...

Av Evelina Karlsson - 24 januari 2016 12:00


Tog bilder från 2014 eftersom 2016 nyss har startat. Var blond på den tiden och dessutom min naturliga hårfärg som jag haft sedan jag var liten :)     ...

Av Evelina Karlsson - 23 januari 2016 23:04

Hej, förlåt att jag inte varit så aktiv men jag har bestämt att ta en paus lite med bloggen fastän jag vet att jag inte hållt på så länge med den men jag mår inte bra alls psykiskt och jag orkar inte tänka på mer än jag redan har att tänka på. ...

Av Evelina Karlsson - 23 januari 2016 12:00


Hej! Dagens inlägg tar upp 10 saker jag vill göra eller som jag vill ha Här får ni en enkel lista :)   Jag vill åka till Thailand igen, var där för några år sedan, så sjukt fint! Jag vill gå bartenderutbildning utomlands, hade varit så kul a...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards