evelinaakarlssons

Direktlänk till inlägg 17 januari 2016

den hemska dagen innan praktiken

Av Evelina Karlsson - 17 januari 2016 20:54

Hej! Har som sagt inte kunnat vara så uppdaterad ute i skogarna men har försökt så gott jag

kunnat iallafall. Igår hände inte så mycket egentligen efter att jag hade bloggat, vi drog ut en runda

till Växjö och träffade en kompis som heter Elin och hennes pojkvän och sedan drog vi hem och sov

för vi var as trötta. Idag var vi ute en snabbis på isen jag och oscar och det var ca 22 cm tjock is!

Tog lite snapchat foton imorse när min älskling var nyvaken därav den vackra bilden haha :)


Han och hans kompis Torbjörn körde hem mig till Ljungby vid 2 tiden och efter det har jag mest

varit hemma. Stack ut för ett tag sedan med Lina lite och körde och snackade och nu har jag

precis duschat och ska snart kolla lite film i väntan på att Oscar ska ringa så vi kan ha vårt

vanliga kvällssamtal innan jag ska sova hihi.


Imorgon väntas den första dagen på praktiken och har nyss varit och kikat upp adressen vart

jag ska befinna mig imorgon. Jag hoppas att det blir en lugn och bra första dag för jag

är skit nervös för att någonting ska gå fel, hoppas mitt inre har fel haha..


 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Evelina Karlsson - 6 juli 2016 00:51

Jobbar ännu ett nattpass och jag vill seriöst dö. Jag hatar att sova borta där jag inte trivs och det gör jag verkligen inte här. Att vara så låst på ett ställe ger mig panik. Bråkat med pojkvännen alldeles nyss dessutom.. Hade tänkt gå o lägga mig r...

Av Evelina Karlsson - 27 juni 2016 19:28

Hallå! Inte bloggat på 11 dagar men har inte haft mycket att skriva om så jag tar ett inlägg idag om vad som hänt under dessa 11 dagar! Först o främst så har jag jobbat, ytterligare ett nattpass efter förra inlägget. Gick mycket bättre den andra gång...

Av Evelina Karlsson - 16 juni 2016 23:11

Godkväll, här är jag tillbaka igen efter sisådär ganska många månader men bättre sent än aldrig. Får se hur det går denna gången med bloggandet men mitt psyke är betydligt bättre idag än sist jag bloggade men det är ännu inte på topp. Just ikväll job...

Av Evelina Karlsson - 24 januari 2016 12:00


Tog bilder från 2014 eftersom 2016 nyss har startat. Var blond på den tiden och dessutom min naturliga hårfärg som jag haft sedan jag var liten :)     ...

Av Evelina Karlsson - 23 januari 2016 23:04

Hej, förlåt att jag inte varit så aktiv men jag har bestämt att ta en paus lite med bloggen fastän jag vet att jag inte hållt på så länge med den men jag mår inte bra alls psykiskt och jag orkar inte tänka på mer än jag redan har att tänka på. ...

Ovido - Quiz & Flashcards