evelinaakarlssons

Alla inlägg den 13 januari 2016

Av Evelina Karlsson - 13 januari 2016 12:00

Hej! Idag ska jag skriva om någonting jag saknar och jag har valt ut 7 stycken saker.

Jag saknar väldigt mycket i mitt liv och tänker ofta tillbaka på saker som hänt, personer

jag varit med osv. Så detta var inte så svårt för mig.


 

Bild 1: Jag saknar min vän Amelia som jag gick högstadiet tillsammans med. Det var hon jag var ute med

i lördags men jag hade inte träffat henne på något år innan det och vi umgås tyvärr inte ofta.

Bilden är från när vi gick i 7an och vi satt i matsalen och åt haha!

Bild 2: En enkel sak som att jag saknar mitt blonda naturliga hår. Färgade det på halloween 2014

till brunt och nu ska jag snart försöka slinga mitt hår ljusare igen!

Bild 3: Jag saknar min vän Felicia som jag umgicks väldigt mycket med innan men som jag tyvärr

knappt pratar med längre. Jag saknar när vi var på Mallis tillsammans med din familj och allt roligt

som hände där. Bilden är då ifrån vår resa till Mallis precis innan vi ska gå ut o festa.

Bild 4: Jag saknar min vän Frida som bor i Vetlanda 12 mil ifrån mig. Vi var allra bästa vänner

förut i många många år och nu pratar vi ingenting med varandra vilket jag verkligen tycker är

jobbigt för att jag trodde att vi alltid skulle hålla ihop. Hon är verkligen så underbar och bilden är

ifrån en av gångerna när jag åkte till henne och vi tog lite foton i skogen.

Bild 5: Jag saknar min vän Emmie som dock bor typ 2 mil ifrån mig och går i samma klass som mig,

dock har hon varit sjuk och det har varit jullov så vi har nt träffats på jätte länge känns de som men de

är nog bara några veckor kanske hehe. Hon är en av mina bästa vänner och bilden är från när vi hade

öppet hus i skolan för ett litet tag sedan.

Bild 6: Jag saknar min vän Matilda som bor i Nossebro ca 3 timmar ifrån mig och som jag träffade

och lärde känna på ett sångläger för några år sedan. Väldigt saknad tjej. Detta är en bild från den första

och enda gången vi har träffats efter det när hon kom ner till Ljungby o var hos mig på sommarlovet för

något/några år sedan.

Bild 7: Jag saknar One Direction konserten som var 2014. Jag åkte dit tillsammans med mamma, Katrin

som är brorsans flickvän, Isabell & Amelia. Mamma var dock kvar på hotellet och vi andra gick på

konserten och det var min första riktiga konsert någonsin och mitt favoritband också. Det var sjukt

fantastiskt att se dem live! Bilden är från när vi gör oss iordning innan och vi är redo för att skrika

och hoppa och dansa med våra One Direction tröjor!!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards