evelinaakarlssons

Alla inlägg den 14 januari 2016

Av Evelina Karlsson - 14 januari 2016 20:07

Godkväll på er! Dagen har varit helt fullspäckad med saker, shit är dödstrött

vet inte ens om jag orkar plugga.. fast jag måste..

Varit i skolan hela dagen, sista lektionen spelade vi spel, dock förlorade mitt lag men men.

Efter skolan stack jag och Lina hem till mig för att äta, de va äcklig mat i skolan

och sedan har vi haft väldigt behövligt deeptalk idag då det hänt mycket runtomkring oss

och även emellan oss. Vi passade även på att plugga lite i bilen när vi var ute så lite duktig

har jag allt varit idag. Imorgon ska jag dra till Oscar för att dricka lite med hans kompisar

och även sova där i helgen så jag ska verkligen försöka uppdatera bloggen lite men det

blir nog inte jätte mycket för det är dålig mottagning där, har ingen dator och appen

på mobilen krånglar emellanåt. Men ska göra mitt bästa. Nu ska ja sätta mig och plugga

och slå på lite bra musik på hög volym!


puss

Av Evelina Karlsson - 14 januari 2016 12:00

 

Tröjan är från ullared, pris vet jag inte.    Byxorna är från Gina Tricot för 299:-

Av Evelina Karlsson - 14 januari 2016 09:15

Godmorgon! Skulle egentligen börjat klockan 8.15 men fick sovmorgon till 10.20 idag.. dock..

så var vi tvugna att vara i skolan klockan 9 för att lyssna på ordningsregler för skolan då de tycker

att vi har blivit dåliga med att röka utanför skolan osv. Så just nu sitter jag i grupprummet med Moa

och pratar lite. Kunde tyvärr inte blogga igår för det gick inte logga in på min dator hemma och skoldatorn

hade jag i skåpet i skolan. Och eftersom jag försov mig imorse hann jag inte ta en outfit bild till

dagens inlägg så det kommer upp senare idag! Älsklingen sov hos mig igår och nu är det bestämt

att han ska ha praktik i Ljungby från och med nästa vecka så han kommer att sova hos mig minst 3

gånger i veckan, lycklig ! :)

 

Nu ska jag försöka vara lite social med Moa så jag uppdaterar senare & här får ni lite bilder på oss!

 

puss.

 

 

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards