evelinaakarlssons

Alla inlägg den 12 januari 2016

Av Evelina Karlsson - 12 januari 2016 20:37

God kväll! Har varit ute i snön lite efter skolan tillsammans med min storebrors dotter

Arwen och kört fyrhjuling. Alldeles nyss hjälpt henne med matteläxa och nu ska vi snart

kolla på teen wolf på datorn och sedan gå och lägga oss inför skolan imorgon, blä.

Imorgon kommer mitt hjärta till mig så de ska bli skönt att slippa sakna honom mer just nu!


Nu blir det filmmys innan klockan blir för mycket, man får ju inte vara en dålig

förebild o hålla lilltjejen uppe till alldeles för sent då vi redan gått över tiden lite hehe

men ibland får man vara lite busig tycker både jag och hon!


Här får ni 4 små oseriösa men gulliga bilder på mig och min lilla prinsessa <3


 

Av Evelina Karlsson - 12 januari 2016 12:00

Hej!Idag kommer mitt inlägg att handla om en person som jag älskar väldigt mycket.

Jag kommer att ge anledningar till varför jag älskar honom och den jag talar om är ju

självklart min pojkvän Oscar   


Jag älskar dig för:

Du är den du är

Du är omtänksam

Du har en underbar personlighet

Du stärker mitt självförtroende

Du får mig att må bra

Hur min hand passar perfekt i din

Du ser på mig på ett speciellt sätt

Hur du håller i min hand

Du tar mig som jag är

Att jag får somna i din famn

Du har vackra ögon

Att du har framtidsplaner med mig

Hur du kysser mig

Att du vågar uttrycka dina känslor

Hur dina händer smeker min kropp

Du accepterar mina brister

Du säger att du älskar mig

Du är förstående

Att du valde mig framför alla andra tjejer

Du ställer upp för mig

Du är galet söt

Hur du kysser mig när vi har pusskrig

Du har humor

För att du bär på just mitt hjärta


 



Av Evelina Karlsson - 12 januari 2016 11:41

Godmorgon! Sitter just nu och har håltimme idag igen eftersom att jag inte har matte.

Gjorde färdigt min matte när jag gick första året på frisörutbildningen i Växjö.

Jag har alltså gått om ett år eftersom jag hoppade av frisör första dagen i åk 2.

Har engelska om ca 45 minuter och sedan naturkunskap och slutar för dagen sen, skönt!

Idag blir det nog lite vila och kanske ut en stund i snön idag igen förhoppningsvis.

 

Här får ni dessutom 2 bilder från 3 vänner där jag var i helgen med min fina vän Amelia!

Håll utkik klockan 12 för då kommer dagens inlägg ut här på bloggen :)

 

 

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards