evelinaakarlssons

Alla inlägg den 17 januari 2016

Av Evelina Karlsson - 17 januari 2016 20:54

Hej! Har som sagt inte kunnat vara så uppdaterad ute i skogarna men har försökt så gott jag

kunnat iallafall. Igår hände inte så mycket egentligen efter att jag hade bloggat, vi drog ut en runda

till Växjö och träffade en kompis som heter Elin och hennes pojkvän och sedan drog vi hem och sov

för vi var as trötta. Idag var vi ute en snabbis på isen jag och oscar och det var ca 22 cm tjock is!

Tog lite snapchat foton imorse när min älskling var nyvaken därav den vackra bilden haha :)


Han och hans kompis Torbjörn körde hem mig till Ljungby vid 2 tiden och efter det har jag mest

varit hemma. Stack ut för ett tag sedan med Lina lite och körde och snackade och nu har jag

precis duschat och ska snart kolla lite film i väntan på att Oscar ska ringa så vi kan ha vårt

vanliga kvällssamtal innan jag ska sova hihi.


Imorgon väntas den första dagen på praktiken och har nyss varit och kikat upp adressen vart

jag ska befinna mig imorgon. Jag hoppas att det blir en lugn och bra första dag för jag

är skit nervös för att någonting ska gå fel, hoppas mitt inre har fel haha..


 

Av Evelina Karlsson - 17 januari 2016 12:00

Hej! Jag satt väldigt länge och tänkte på vad jag verkligen ser fram emot och jag kunde bara komma

fram till 3 saker just nu vilket är:


Min praktik som börjar imorgonjust därför att det är min första praktik på ett boende eller

vad man säger som är inom den inriktningen jag går på gymnasiet. Jag är väldigt nervös

men jag tror att det kommer o gå bra fastän jag säkert kommer att vara lite blyg och inte

riktigt veta vad jag ska göra. Det ska bli spännande och se hur de känns, om det är någonting

för mig eller om det är dags att bli någonting annat efter gymnasiet.


Sommaren vilket kanske är ganska självklart. Jag tycker det är jobbigt med all denna snö

när man ska köra bil och ta sig till olika ställen. Det är jobbigt att det är kallt så näsborrarna

nästan fryser fast i varandra och jag älskar dessutom värme, bad, sol och alla fina blommor

och alla människor som man träffar på stan som är ute så sommaren för mig är nog det jag

längtar till allra mest just nu.


Studenten för att jag har den föreställningen inom mig hur det kommer att vara, hur jag kommer

att se ut, att jag kommer skratta tillsammans med mina 4 bästa vänner Lina, Moa, Rebecka & Emmie

och springa ut tillsammans med dom! Shit jag blir helt pirrig i kroppen när jag tänker på det!

Man längtar men när dagen väl kommer så är den lika snabbt förbi så man ska nog inte längta

för mycket efter det haha.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards