evelinaakarlssons

Alla inlägg den 20 januari 2016

Av Evelina Karlsson - 20 januari 2016 12:00

Hej! En låt jag tycker om att höra är Lallet - Bara min därför att jag tycker

det är en väldigt fin låt och dessutom så brukar jag och min pojkvän sitta och sjunga

högt i bilen till den låten och ge lite gulliga blickar till varandra angående texten.

En riktigt bra låt som jag nog aldrig kommer att tröttna på!

 

 

 

Av Evelina Karlsson - 20 januari 2016 11:04

Godmorgon! Blev inte mycket bloggande igår då jag hade fullt upp tyvärr.

Stack till Väla på morgonen och för er som inte vet så är de ett köpcenter i Helsingborg.

Mamma skulle på undersökning på sjukhuset så jag passade på o ta ett snabbt varv där.

Oscar kom till mig sen när jag hade kommit hem och vi stack och åt och ägnade lite tid åt

varandra bara. Gick upp vid halv 8 imorse för att Oscar skulle t sin praktik så jag höll

honom lite sällskap när han skulle äta frukost. Nu ligger jag i sängen och är nyvaken

för andra gången och idag börjar min praktik klockan 3 och jag jobbar till 8 ikväll.

Tänkte iallafall ge er lite bilder där ni får se lite vad jag fick med mig hem igår från väla :)


 

Tjocktröja från Gina Tricot 199:-


 

3 par trosor från Gina Tricot 149:- ( 59:-/st annars)


 

3 par trosor från Gina Tricot 149:- (59:-/st annars)


 

Trosor från Cubus 3 för 2 och kostar 59:-/st så du betalar

alltså 118:- för 3 st trosor istället för 177:-

Köpt 3 par men har de svarta på mig just nu, as sköna!


 

En tavla på mig och min pojkvän från A.Z (Arti.Zen) pris

kommer jag inte ihåg.


GÅ ÄVEN IN PÅ DENNA LÄNK HÄR NERE FÖR ATT FÅ ETT PRESENTKORT
VÄRT 100 KRONOR PÅ H&M SOM DU KAN KÖPA FÖR BARA 10KR!

  

http://dealsverige.com/


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards