evelinaakarlssons

Alla inlägg den 11 januari 2016

Av Evelina Karlsson - 11 januari 2016 19:30

Hejsan! Nu är jag nyss hemkommen från att ha varit ute i snön några timmar med Lina.

Man får passa på när denna vintern äntligen fick någon snö.

Vi körde lite fyrhjuling på ett litet skogsområde och åkte med en slags madrasspulka

efter, skit roligt!! Fick tyvärr inga bilder då det var mörkt och kameranbilderna bara

blev suddiga. Nu hade jag tänkt lägga mig i sängen och kika på någon bra film i väntan

på att sova igen så dagarna går fort. Saknar mitt hjärta så sjukt mycket.


Imorgon kommer dessutom ett inlägg om någon jag ... så kika in imorgon! :)


Puss och kram

Av Evelina Karlsson - 11 januari 2016 12:00

Hejsan! Just nu är jag inne och läser om alla de tre böckerna som jag nämnde i första inlägget.

Jag började alldeles nyss läsa om första boken som heter ''Sommaren jag blev vacker'' av Jenny Han.

Dessa böcker är något jag verkligen rekommenderar för dig som tycker om kärlek.

Jag brukar ofta gråta när jag kollar på filmer men det har aldrig hänt när jag har läst en bok,

förutom dessa böcker. De är så sjukt fint skrivna.


Sommaren jag blev vacker handlar om Isabel som kallas Belly. På somrarna brukar de åka till

sommarhuset vid havet och tillbringa sommarlovet där tillsammans med Susannah (som äger huset) och hennes

söner Jeremiah och Conrad. Allt förändras denna sommaren, hon har blivit vuxnare och det märker

både hon själv och killarna där. Det ställer till en del problem mellan de 3.


Den bjuder på väldigt mycket kärlek och jag kan inte vänta med att läsa böckerna igen, så sjukt bra.


 

Av Evelina Karlsson - 11 januari 2016 11:23

Godmorgon! Sitter just nu i skolan och väntar på att min håltimma ska ta slut
så jag kan gå och äta. Går till 15.10 idag och efter skolan är det möte i stan angående

ett projekt som jag och några kompisar ska hålla i där vi gör aktiviteter
varje tisdag för personer med NP-diagnoser dvs (exempelvis Autism eller Asperger).
Får se hur denna dagen går då jag är riktigt trött för att jag inte kan sova på nätterna:/.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards